x تبلیغات
بازاریابی اینترنتی

بهترین روشهای افزایش بازدید وبسایت چیست؟

 ایا می دانید بهترین روشهای افزایش بازدید وبسایت چیست؟ اگر می خواهید به پاسخ این سوال برسید از شما دعوت می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید تا شما را با عامیانه ترین روشهای جذب بازدید کننده آشنا کنیم.

 
 
۱-شبکه های اجتماعی:
از روشهای قدرتمند و البته کمی سخت می توان به افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی به وبسایت اشاره کرد اما همانطور که گفته شد این روش نیازمند زمان مناسب از سوی شماست اما در اینجا چند راهکا را ارائه می دهیم تا طرفداران شما در شبکه های اجتماعی بیشتر و در نهاین به وبسایت شما سر بزنند.
 
-ابتدا حساب کاربری خود ا به حساب تجاری تبدیل کنید که در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام،فیسبوک ،توییتر،گوگل پلاس و …این امکان رایگان و در دسترس شما هست.
 
-کسانی که در زمینه ی کاری شما مشغول فعالیت هستند انها را در شبکه های اجتماعیش دنبال کنید این کار به معرفی شما به علاقه مندان حوزه کاریتان کمک زیادی می کند.
 
-زمانی که مقاله ای در وبسایت خود منتشر می کنید حتما در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و افراد برای خواندن کامل مقاله به وبسایت شما مراجعه می کنند و باعث افزایش نرخ بازدید وبسایت شما می شود.
 
-حتما در این شبکه ها به سوالات و ابهامات کاربرانتان پاسخ دهید این می تواند اشتیاق انها را برای بازدید بیشتر مقالات شما به سایت هدایت کند.
 
-از تصاویر و عناوین جذاب و حرفه ای در مقالات خود استفاده کنید تا کاربران را تشویق به خواندن کامل آن پست کند.
 
۲-سایت های تبلیغاتی:
از روش های قدمی و معمول افزایش بازدید وبسایت ثبت سایت شما در سایتهای تبلیغاتی می باشد و شما به ازای مدت زمانی می توانید اگهی رایگان در سایت مربوطه ثبت کنید که البته برای مدت محدودی می باشد و اگهی شما به صفحات بعد منتقل می شود و برای اینکه تبلیغ شما در شرایط بهتری قرار بگیرد باید مبلغی را بپردازید.
 
 
۳-بهینه سازی سایت:
شاید به جرات می توان گفت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از برترین روشهای افزایش بازدید وبسایت به شمار می رود و شما می توانید خیلی هدفمند تر و موثرتر افراد را به سمت سایت خود بکشانید البته این روش نیازمند زمان و استفاده از افراد متخصص می باشد.
 
۴-شبکه تبلیغات کلیکی:
مطمئنم اسم تبلیغات کلیکی زیاد به گوش شما خورده و میشه گفت این سایتهای تبلیغاتی واسطی بین سفارش دهنده ی اگهی و نمایش دهنده اگهی خواهد بود و وقتی که اگهی را در این سایت ها ثبت می کنید و در ازای مبلغ مشخصی بسته به تبلیغ شما در وبسایتهای مرتبط با موضوع کاریتان قرار داده می شود.
 
حتما می پرسید این چه سودی برای هر نمایش دهنده و شبکه تبلیغات دارد؟
پاسخ:
کسانی که به عنوان نمایش دهنده اگهی متقاضی می شوند با قرار دادن بنرهای شبکه تبلیغاتی در سایت خودشان به ازای هر بازدید کننده ای که به وبسایت شما ارسال می کنند مبلغی به حساب کاربری انها اضافه می شود و شبکه ی تبلیغات هم این وسط مبلغی را برای خود بر می دارد.
 
۵-تبلیغات موتور جستجوی گوگل:
اگر بخواهید خیلی سریع افزایش واقعی بازدید وب سایت داشته باشید می توانید از تبلیغات گوگل استفاده کنید و شما با شارژ حساب خود به تعداد مشخصی ورودی از تبلیغات گوگل دریافت می کنید این روش نیازمند سرمایه گذاری فراوانی می باشد چرا که بعد از ورود تعداد مشخصی بازدید کننده باید مجددا حساب خود را شارژ کنید.
۶- ریپورتاژ اگهی:
در این نوع از روشهای افزایش بازدید وبسایت شما با نوشتن مقاله ای در قالب خبر همراه با تصویر و لینک سایت خود در وبسایت هایی که ریپورتاژ اگهی قبول میکنند قرار می دهید و اگهی شما برای همیشه می ماند اما بهتر است شما وبسایتهای مرتبط با موضوع کاری خود را برای این کار انتخاب کنید.البته این روش هیچ وقت از سایت پاک نمی شود و می تواند برای شما بک لینک خوبی به حساب بیاید.
 
۷- ایمیل مارکتینگ:
اما اخرین و برترین روشهایی که می تواند هم در افزایش فروش و افزایش بازدید وبسایت شما تاثیرگذار باشد ایمیل مارکتینگ می باشد با اینکه سال ها از استفاده از این روش می گذرد ولی همچنان کاربردی است و یک ایمیل مارکتینگ موفق زمانی به شما کمک خواهد کرد که برای کاربرانی خاص که به کسب و کار شما علاقه دارند ایمیل ارسال کنید در غیر اینصورت چندان کاربردی نخواهد بود.
 
 

 

بازاریابی ایمیلی(ایمیل مارکتینگ) چیست؟

 بازاریابی ایمیلی یکی از سریعترین راه های جذب مخاطب و مشتری هدفمند در بحث بازاریابی اینترنتی است که هنوز پس از گذشت چندین سال از این روش بسیار استفاده می شود و در این مطلب شما با مفهموم ایمیل مارکتینگ آشنا خواهید شد

تبلیغات ایمیلی چیست؟
بازاریابی ایمیلی راهی برای رسیدن به مشتریان از طریق ایمیل می باشد بر خلاف ایمیل های اسپم ایمیل مارکتینگ به طور مستقیم مشتریانی را که به کسب و کار شما علاقه مند هستند را به سمت شما جذب می کند.
زیاد مهم نیست که شما چقدر از طریق بازاریابی ایمیلی فروش داشته باشید اما این روش شما را به هزاران یا چندین هزار مشتری بالقوه متصل کند و در مبحث بازاریابی نسبت به سایر روشهای تبلیغات هزینه ی بسیار کمتری برای شما دارد.
 
 
اما نکته ی مهم اینجاست که شما در ایمیل مارکتینگ پیام کسب و کار خود را با تصاویر و متن های خیره کننده و جذاب برای مخاطبانی که با کسب و کار شما آشنایی دارند و در انتها محصول خود را به آنها معرفی کنید این روش می تواند علاقه مندان را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.
 
بسیاری از شرکت ها در ایمیل های خود گزینه ای بنام لغو اشتراک استفاده می کنند تا با این روش مشتریان بالقوه را از دیگر مشتریان جدا کنند و همچنین آماری برای شما بدست می آید که چه تعداد از مشتریان به کسب و کار یا ایمیل شما علاقه مند هستند.
 
محتوای ایمیل مارکتینگ می تواند بیشتر از متن و فرمت های مختلف از جمله تصاویر و ویدئو ها باشد شما قادر خواهید بود که محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید.
 
روش های دیگر تبلیغاتی مثل تبلیغات پاپ آپ یا بنری یا دیگر روشهای تبلیغاتی اغلب به دنبال تنها مشتریان بالقوه هستند اما در بازاریابی با ایمیل شما مستقیما تبلیغاتتان را از طریق محتوا انجام می دهید.
 
فضای مجازی بهترین و محبوب ترین راه برای کسانی که به دنبال جمع آوری اطلاعات افرادی که به محصولات یاخدماتشان علاقه مند هستند می باشد.
 
انواع بازاریابی ایمیلی:
خبرنامه ایمیل:
اما یک روش بسیار مرسوم دیگر این است که اگر سایتی را در فضای مجازی داشته باشید شما برای مخاطبان مقالاتی را در سایت منتشر خواهید کرد بنابراین ساخت خبرنامه ایمیلی می تواند علاقه مندان به مقالات سایت شما را حفظ و آنها را از مقالات جدید مطلع کند این روش هم ابزار تاثیرگذاری در نگه داشتن مشتریان پایه ی کسب و کار شما می باشد.
 
نظر سنجی ایمیل:
این متد بازاریابی ایمیلی می تواند انتقادات و پیشنهادات مشتریان بالقوه را به شما منعکس کند این راهی بسیار عالی برای آزمایش یا رفع نقاط ضعف یک محصول یا یک خدمتی خواهد بود و می توانید بر اساس نیاز مشتریان خود محصولاتی با کیفیت تر و کامل تری را به فروش بگذارید که در نتیجه افزایش فروش شما را همراه خواهد داشت.
 
مزایای بازاریابی ایمیلی:
۱-صرفه جویی در زمان و انرژی شما:
تصور کنید بخواهید با مشتریان خود تلفنی تماس گرفته و برای هر کدام در مورد خدمات یا محصولات جدید توضیح بدهید که زمان و انرژی زیادی را باید صرف کنید اما در بازاریابی از طریق ایمیل به راحتی می توانید تنها یکبار متن خود را آماده کنید و سپس برای افراد زیادی آن را ارسال کنید و این پروسه تنها در عرض چند ساعت انجام خواهد شد.
 
۲- شخصی سازی پیام:
در بازاریابی با ایمیل شما می توانید ایمیل هایی با نام خودشان برای هر مشتریتان بفرستید و حتی می توانید بر اساس سابقه ی خریدی آنها قبلا داشته اند برایشان محصولات و خدمات جدیدتان را معرفی کنید تاثیر آن در فروش کاملا مشهود است.
 
۳- کاهش هزینه های اضافی:
ایمیل مارکتینگ هزینه های اضافی مثل کارکنان،طراحان یا تحلیلگران بازاریابی را نیاز ندارد و شما هزینه های چاپ و پستی را دیگر نخواهید داشت این روش شما بر اساس سلیقه ی خود یک قالب(ظاهر) برای ایمیل خود ایجاد می کنید و هر بار براحتی می توانید آنرا بر اساس نیاز خود تغییر بدهید که هزینه ای برای شما ندارد.
 
۴- برقرار ارتباط مکرر:
شما در روشهای سنتی مثل بروشور یا پوستر های تبلیغاتی تنها یکبار با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید اما در بازاریابی ایمیلی به دفعات می توانید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید.
 
۵- اشتراک گذاری ایمیل:
شما زمانی که ایمیلی موثر و پرمخاطب برای عده ی کثیری از مشتریان خود ارسال می کنید این کار می تواند آنها را ترغیب به ارسال آن ایمیل به دیگر افراد کنند و این دریچه ی ورود افراد جدیدی به کسب و کار شما خواهد بود.
 
۶-پیام های زمان های واقعی:
شما وقتی محصول یا خدمتی را به افراد می فروشید اطلاعاتی را جهت ثبت نام از آنها می گیرید مثلا تاریخ تولد یا از این قبیل و زمان که زمان تاریخ تولد مشتریانتان می شود پیام تبریک می توانید برای انها ارسال کنید.
 
 

متن تبلیغاتی پرفروش چه مزایایی دارد؟

 اگر می خواهید یک متن تبلیغاتی پرفروش برای محصولات و خدمات خود داشته باشید باید نکات کوچک و بسیار مهمی را در آن رعایت کنید که با مطالعه این مقاله رازهای یک متن تبلیغاتی پرفروش را برای شما فاش خواهیم کرد.

-آیا متن آنچه را که در عنوان وعده داده است عملی می کند؟
-آیا متن تبلیغاتی شما جالب است؟
-آیا خواندن متن آسان است؟
-آیا باورکردنی است؟
-آیا متن تبلیغات شما متقاعد کننده است؟
-آیا متن شما دارای لحن دوستانه ای است؟
-آیا تمامی جزییات را بیان می کند؟
-آیا متن شما مرتبط است؟
-آیا متن شما روان است؟
-آیا متن شما خواننده را ترغیب به کاری می کند؟
 
به گفته ی دیوید اگیلوی مهمترین قسمت متن تبلیغاتی شما عنوان شما است و شما تنها ۵ ثانیه زمان دارید تا توجه مشتری را به خود جلب کنید در غیر این صورت باید در تغییر عنوان متن تبلیغاتی خودتون تجدید نظر کنید
 
ویژگی های متن تبلیغاتی جذاب:
_ عملی کردن وعده ی عنوان:
اگر عنوان می گوید <<چگونه تبلیغات کنید و فروش خود را افزایش دهید>> متن هم باید این عمل را به ما بیاموزد در غیر اینصورت عنوان با متن هماهنگی نداشته و خواننده را فریب داده و او از این توطئه آگاه ساخته است.
 
_جالب بودن متن:
اگر خواننده زمان مطالعه خسته شود مطمئن باشید متن تبلیغات شما هیچ گونه انگیزه ای در مخاطب ایجاد نکرده است یک داستان تعریف کنید و ذهن خواننده را متحول کنید تا در او انگیزه ایجاد شود در غیر این صورت نمی توانید محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید.
 
_ساده بودن متن:
ایا متن شما به سادگی برای مخاطب قابل درک است خواننده وظیفه ی درک متن نامفهوم و پیچیده ی شما را بر عهده ندارد پس باید متن تبلیغاتی را با کلمات ساده و قابل فهم بیان کنید.
 
_باورپذیر بودن متن:
کاربران اعتمادشان به تبلیغات و تبلیغ نویسان کم شده است و این وظیفه ی ما است که اعتمادشان را نسبت به خود،خدمات و محصولات خودمان جلب کنیم و بهترین راه گفتن حقیقت است.
 
_متقاعدکننده بودن متن شما:
متن تبلیغاتی شما نه تنها باید میزان فروش شما را بالا ببرد بلکه باید با مشتری ارتباط برقرار کند و توجه او را جلب کند و علاقه ی آنان به محصول و خدمات شما را برانگیزد و برتر بودن کالای شما را اثبات کند.
 
_استفاده از لحن دوستانه در متن:
مردم از متن های ساده و روشن و قابل هضم لذت می برند و اعتماد آنها به شما بیشتر می شود زمانی که متنی را می نویسیم باید با کاربر طرح دوستی بریزیم تا جذب نوشته ی ما شود در غیر این صورت برای مخاطبمان خسته کننده خواهیم شد.
 
_بیان جزییات کامل:
برای متقاعد کردن کاربران شما در تبلیغات خود باید از جزییات که شامل ویژگی ها، مزایا، منافع و دلایل خود برای خرید محصول هستید استفاده کنید هر چه اطلاعات بیشتری از محصول خود در خدمت کاربران قرار دهید متن شما باورپذیرتر خواهد شد.
 
_مرتبط بودن متن شما:
نیازی نیست در متن از خودمان و علایقمان برای کاربران صحبت کنیم زیرا برای آنها اهمیتی ندارد آنچه اهمیت دارد کالا یا خدمتی است که به علاقه دارد و نیازش را رفع می کند پس باید متن تبلیغات شما باید به موضوعی بپردازد که مورد علاقه ی کاربر است.
 
_روان بودن متن:
یک متن خوب ساده و روان با نکته های زیاد جریان پیدا می کند در چنین متن هایی اثری از جملات عجیب و غریب و دهان پر کن که ذهن کاربران را منحرف می کند به چشم نمی خورد.
 
_ترغیب کننده بودن متن شما:
آیا متن تبلیغاتی شما کاربر را به کاری ترغیب می کند؟ آیا او اقدام به تهیه بروشور یا برقرای تماس با شرکت شما می کند و سرانجام اقدام به خرید محصول شما می کند؟ اگر این چنین است شما تبلیغ تاثیرگذاری را به نگارش درآورده اید.
 
 
نمونه یک متن تبلیغاتی:
به کودکان خود فرصت جنگیدن بدهید(خمیردندان کرست)
چرا یک تابیتان جهنمی دیگر را پشت سر بگذاریم؟(دستگاه های تهویه جی.ای)
طعم قهوه ی غنی بوداده ی جدید مارا کشف کنید(قهوه بدون کافیین بریم) 
 
 
متن نبلیغاتی
 

۴ روش استفاده از رسانه های اجتماعی برای خدمت به مشتریان

 بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی استفاده از رسانه های اجتماعی را عضوی جدانشدنی میدانند پس چگونه می توان با استفاده از آن کسب و کار خودمان را گسترش بدهیم؟ در ادامه ۴ روش خدمت به مشتریان را با این روش خواهیم گفت.

بسیاری از کسب و کارهای امروزی در بحث استفاده از رسانه های اجتماعی زمانی که می خواهند خدماتی ارائه کنند بسیار ضعیف عمل می کنند.آنچه که بعضی از کسب و کارهای موفق به ان رسیده اند این است که فکر می کنند رسانه های اجتماعی منسوخ شده اند و این طرز فکر بسیار اشتباه است.
 
مشتریان با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانند نظرات و شکایات دیگران را نسبت به محصولات یا خدمات مشاهده و راهنمایی کسب نمایند.
۱-رسیدگی به شکایات:
برای محبوب شدن نا تجاری خود در رانه های اجتماعی این نکته را باید مورد توجه قرار دهیم که از اولویت دادن رسیدگی به شکایت مشتریان صرف نظر نکنیم و در سریع ترین زمان ممکن به نیاز و شکایت انها رسیدگی کنیم چرا که نادیده گرفتن آن می تواند به محبوبیت کسب و کار شما ضربه ی بزرگی بزند و برند شما بدنام شود.
 
۲-تعامل بیشتر با مشتریان برای ایجاد وفاداری به برند ما:
باید از منتشر کرن مطالب پیش پا افتاده وغیرکاربردی در رسانه های اجتماعی پرهیز کنیم چون می تواند مشتریان را تحت تاثیر قرار داده و انها خسته شوند.و از شبکه های اجتماعی معروفی مانند توییتر و فیسبوک استفاده کنیم و با کاربران خود تعامل دوطرفه داشته باشیم با تمرکز بر روی این روش می توانید از رقبای خود جلو بزنید.هدف شما از فعالیت در رسانه اجتماعی ایجاد مبادله بین شما و مشتریانتان باشد.
 
اما چگونه به این هدف دست پیدا کنیم؟
 
راه حل:
 
از تصاویر طنز ، نظرات شوخ، و اخبار مهم در زمینه کاری خودتان که با ارزش باشد تا بتوان کاربر را درگیر کرد و همین باعث ایجاد یک بحث خواهد شد.
 
۳-آموزش به مشتریان خود:
 بصورت انلاین در شبکه های اجتماعی حاضر شوید و به انها اموزش دهید این روش یرای شما می تواند برای شما درامدزا باشد و حس خوبی را به مشتری منتقل کند و میزان رضایت مشتریان شما بالا خواهد رفت.
 
به عنوان مثال:
وبسایت Lens.com با ایجاد یک بخش به عنوان پرسش و پاسخ مشترک بین مشتریان ،نگرانی و گمراهی انان را برای خرید لنز را به حداق رسانده و همین رضایتمندی مشتری را بالا برده است و در زمان مشتری برای کسب اطلاعات بیشتر صرفه جویی شده است.
 
بنابراین رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار آموزش مشتری محور می تواند کمک شایانی به وفاداری مشتریان به برند شما کند.
 
۴-توجه به پیشنهادات مشتری:
شما بعد از اینکه متوجه شکایت مشتری شدید باید به دنبال راه حلی برای حل کردن موضوع باشید و این کار باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد برای مشتری و از همه مهمتر ما با تمرکز بر روی اون مشکل و رفع آن می توانیم توجه مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جلب کنیم.
 
تطبیق دادن کسب و کار خودمان با پیشنهادات مشتری میزان تکرار شکایت و حل مسائل طولانی مدت کاهش می یابد.و زمانی که کاربران جدیدی وارد سیستم کسب و کار ما میشوند چیزی بیش از انتظار خود را می بینند.
 
انواع رسانه های اجتماعی:
رسانه های اجتماعی تجربیات شخصی
رسانه های اجتماعی نقد و بررسی
رسانه های اجتماعی محتوا محور
رسانه های اجتماعی پادکست(مصاحبه ها)
رسانه های اجتماعی وبلاگی
رسانه های اجتماعی نظردهی
رسانه های اجتماعی شبکه های تخصصی
رسانه های اجتماعی خبری
رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو
رسانه های اجتماعی اشتراک عکس
در عصر رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه های افزایش تجربه ی مشتریانمان استفاده از ابزار رسانه ی اجتماعی است.روشهای بسیاری برای بهره بردن از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال ارتباط در دسترس شما وجود دارد مهم اینجاست که چگونه می توانید از آن بیشترین نفع را به سود خود ببرید.
 
۴ روش استفاده از رسانه های اجتماعی برای خدمت به مشتریان

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 هر روز با افزایش تعداد وبسایت ها در فضای مجازی به موازات تعداد شبکه های اجتماعی  بیشتر می شود و افراد بسیاری در انها عضو می شوند و منبع بسیار خوبی برای بازاریابی کسب و کارها و جذب  افراد می باشد در این مقاله به معرفی ، مزایا و نحوه تبلیغات در بازاریابی شبکه های اجتماعی اشاره ای مختصر و مفید داریم.

 
 
بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
قطعا حداقل یکبار اسم شبکه های اجتماعی قدری مانند فیس بوک،یوتیوب،توییتر،اینستاگرام و غیره به گوش شما خورده است هر روز افراد بسیاری در این شبکه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند و اکثرا از انها به عنوان سرگرمی استفاده می کنند و افراد بسیاری در این شبکه ها سعی دارند تا مشتری های زیادی را برای کسب و کار خود جذب کنند که بازاریابی شبکه های اجتماعی نامیده می شد.
 
مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی:
۱-اولین و مهمترین مزیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی  وجود افراد بسیاری هستند که حداقل هفته ای یکبار وارد حساب کاربری خود شده و پیام های خود را چک می کند و یا پیامی در غالب متن ، ویدئو ، تصویر و صوت را بادیگران به اشتراک می گذارد و فرصتی کم نظیر برای بازاریابی برای صاحبان کسب و کار می باشد.
 
۲- در شبکه های اجتماعی هر روز اخبار و اتفاقات جدیدی میان کاربران منتشر شده و این قدرت و داغ بودن فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی را به ما یادآوری می کند.
 
۳- با انتشار مقالات ، صوت ، ویدئو و غیره افراد می توانند بک لینک های با کیفیت برای سایت خود بگیرند و تاثیر به سزایی در سئوی شما دارد.
 
۴- اما خود شبکه های اجتماعی بطور مستقل موتور جستجو دارند و با بهینه کردن مطالب و ویدئوهای خود در این شبکه ها می توانیم شانس اشنایی با کسب و کار خودمان را دوچندان کنیم.
 
۵- از دیگر مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی قابلیت گفتگوی انلاین می باشد که بصورت انلاین اگر انها سوالی داشتند می توانید به سرعت پاسخگوی انها باشید.
 
نحوه تبلیغات در بازاریابی شبکه های اجتماعی:
اما اگر بخواهیم کسب و کار خود را با بازاریابی شبکه های اجتماعی گسترش بدیم بهتره یک سری نکات رو حتما مدنظر داشته باشیم چرا که وجهه تشابهی میان شبکه های اجتماعی است و با رعایت آنها چند قدم از رقییبان خودمان جلو خواهیم افتاد.
 
۱-سعی کنید برای فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک تصویر اختصاصی و جذاب داشته باشید تا درعین سادگی خلاصه ای از پیام شما را به مخاطب منتقل کند.
 
۲-بهتره که بطور منظم فعالیت داشته باشید برای مثال اگر هفته ای ۳ مطلب در این شبکه ها به اشتراک می گذارید همین منوال رعایت شود بروز بودن مساله بسیار مهمی هست که بسیاری از کسب و کارها ان را نادیده می گیرند.
 
۳-یکی دیگر از مزیت های عالی و مشترک بین شبکه های اجتماعی استفاده از هشتگ ها می باشد هشتگ که علامتی مانند #  می باشد می تواند مطالب شما را به نوعی بین کاربران یاداور شود و سعی کنید برای خود هشتگ اختصاصی داشته باشید این هشتگ می تواند نام برند و یا حتی اسم نوع فعالیت شما باشد:
 
برای مثال:
 
#نوپا وب
 
#کسب و کار اینترنتی
 
همانطور که در مثال بالا می بینید هشتگ اول نام برند یعنی نوپا وب  و هشتگ دوم نوع فعالیت یا هر کلمه ای که مرتبط باشد به معنای کسب و کار اینترنتی می باشد.
 
۴-در وبسایت خود به شبکه های اجتماعی لینک دهید تا اگر افرادی از طریق سایت هم بتوانند با صفحات شما اشنا شوند و شما را درآنها دنبال کنند.
 
۵-بهتره از همان شروع کار صفحات تجاری خود را بسازید و سعی کنید تمام اطلاعات کسب و کار خود را به طور کامل کامل کنید تا صفحه ی شما حرفه ای تر جلوه کند و این حس اعتماد در افراد را افزایش می دهد.
 
۶-قطعا بعد از اشتراک گذاری هر پست در شبکه های اجتماعی برای برخی از افراد سوال های زیادی به ذهن انها خطور می کند که در زیر پست ها از شما سوال می کنند اول مطمئن شوید که قابلیت کامنت گذاری برای پست های فعال باشد و و دوم به تمام سوال پرسیده شده ی انها پاسخ دهید این انها را ترغیب می کند که شما را همیشه دنبال کنند و ب با شوق و ذوق بیشتری محصولات شما را تهیه کنند.
 
۷- بهتره مطالبی را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید که عنوانی بصورت سوالی داشته باشند تا حس کنجکاوی افراد را برانگیخته کند و انها را ترغیب به مطالعه کند.
 
به عنوان مثال : چگونه در یک ماه ۴ کیلو وزن کم کنیم؟
 
۸-در انتخاب موضوعات دقت لازمه را داشته باشید ببینید بیشتر افراد در زمینه کاری شما دنبال چه چیزهایی هستند انها را در قالب یک مقاله دراورید و به اشتراک بذارید و در نتیجه باید نیاز مخاطب رابرطرف کند تا انرا لایک کند و یا به اشتراک بذارد.
 
بنابراین بازاریابی شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید چرا که امروزه یک کانال ارتباطی بسیار ضروری و حیاتی برای جذب مشتری می باشد و حتما در شبکه های اجتماعی معروف ثبت نام کنید و فعالیت مدام داشته باشید تا تاثیر فوق العاده ی انرا ببینید.
 
بازاریابی شبکه های اجتماعی
صفحه قبل 1 صفحه بعد